De gezondheid van onze klanten, leveranciers, partners en personeel is voor Remeha én BDR Thermea erg belangrijk. Door de komst van het coronavirus nemen we dan ook enkele maatregelen om optimale bereikbaarheid van onze diensten en beschikbaarheid van onze producten én accessoires zo goed mogelijk te kunnen blijven garanderen.
We doen er alles aan om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn én te blijven. Dit vraagt wel een aantal aanpassingen die invloed kunnen hebben op onze dienstverlening. Hieronder vind je de antwoorden op de meest voorkomende vragen.
Heb je behoefte aan meer informatie? Aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen.
Zorg voor jezelf en voor elkaar,
Remeha
Om de vele vragen en bijbehorende antwoorden overzichtelijk aan te kunnen bieden hebben we ze per onderwerp voor je op een rij gezet.
Is mijn account manager bereikbaar?
Alle accountmanagers zijn telefonisch en per mail bereikbaar. Wanneer je accountmanager niet bereikbaar is, neem dan contact op met Sales Support. Zij zijn het interne aanspreekpunt en te bereiken via salessupport@remeha.nl of telefonisch via het nummer (055) 549 6969.
Gaat mijn afspraak met mijn vertegenwoordiger nog door?
Om verspreiding van het coronavirus tegen te gaan en besmettingen te vermijden zijn alle klantenbezoeken tot en met 3 april 2020 geannuleerd. Jouw accountmanager blijft natuurlijk telefonisch en per mail bereikbaar om klanten te voorzien van alle informatie over producten, prijzen, projecten, etc.
Ik heb een vraag over mijn offerte (-aanvraag), kan ik hiervoor nog terecht?
Je kunt met vragen over offertes altijd terecht bij jouw accountmanager of de afdeling Sales Support. Zij blijven operationeel. Enkel klantenbezoeken zijn tot en met 3 april geannuleerd om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan.
Blijven de acties van Remeha gewoon doorlopen?
Lopende acties voor installateurs, groothandel en consumenten lopen gewoon door. Mochten we genoodzaakt zijn om acties stil te leggen, dan brengen wij je daarvan tijdig op de hoogte.
Ik wil marketingmaterialen bestellen. Kan dat nog?
Zeker. Onze marketingafdeling werkt vanuit huis en is dus gewoon operationeel en bereikbaar. Voor marketing gerelateerde vragen stuur je een mail naar marketing@remeha.nl
Ik heb documentatie nodig, hoe kan ik dit bestellen?
Documentatie kan je zelf online bestellen.
Ik heb een bestelling gedaan in de MijnRemeha Cadeaushop. Wordt die nog geleverd?
Alle bestellingen die je doet in de cadeaushop van MijnRemeha worden gewoon geleverd. Wel kan het voorkomen dat cadeau’s door de coronacrisis tijdelijk niet leverbaar zijn.
Is Sales Support nog bereikbaar voor vragen inzake berekeningen, EPB en dergelijke?
Onze productafdeling voor Sales Support en advies heeft op dit moment een krappere bezetting dan normaal maar is gewoon operationeel en voorziet je graag van een antwoord inzake productinformatie of berekeningen. Dit kan per mail via salessupport@remeha.nl of telefonisch op het nummer (055) 549 6969.
Ik heb een training geboekt, gaat deze nog door?
Al onze trainingen zijn tot nader order geannuleerd. Zodra we de trainingen weer opstarten, ontvang je hiervan bericht. Heb je in tussentijd vragen? Mail dan naar servicetraining@remeha.nl.
De afdelingen Customer Support en onze logistieke afdeling zijn minder bezet, maar operationeel. Je bestelling wordt dus gewoon verwerkt en je wordt op de hoogte gebracht van het moment van leveren. Toch nog vragen? Neem dan contact op met customercare@remeha.nl of bel (055) 549 6969.
Ik heb informatie over een spare-part nodig. Word ik nog geholpen?
De afdelingen Customer Support en onze logistieke afdeling zijn minder bezet, maar operationeel. Daarnaast kan je gebruik maken van onze online tools. Op die manier kan je ook snel een antwoord vinden op je vragen. Niet gevonden wat je zocht? Neem dan contact op met customercare@remeha.nl of bel (055) 549 6969.
Ik heb een artikelnummer nodig. Hoe vind ik deze?
Een artikelnummer vind je gemakkelijk online via MijnRemeha.
Ik heb een onderdelenprijslijst nodig. Waar vind je deze?
De onderdelenprijslijst is te vinden op onze website.
De gezondheid van onze klanten en medewerkers én de continuïteit van onze dienstverlening staan voorop. Ook in deze bijzondere tijd blijven we werken we aan een goede bereikbaarheid, zoveel mogelijk directe technische ondersteuning op afstand en verantwoord servicemonteursbezoek op locatie. We werken graag samen aan veiligheid en een goede service.
Vragen? Neem contact op met Customer Care of bel 055-5496969.
Hoe zit het met de bereikbaarheid van Customer Care?
De afdeling Customer Care is gewoon operationeel en telefonisch bereikbaar. We staan je tijdens kantooruren graag bij om samen tot een oplossing te komen. Vragen? Neem dan contact op met customercare@remeha.nl of bel (055)-5496969.
De Remeha apparatuur is buiten bedrijf of geeft een foutmelding. Wordt deze nog gerepareerd?
De afdeling Customer Care is operationeel en telefonisch bereikbaar. We staan je graag bij om samen tot een oplossing te komen. Mocht het probleem echt niet op afstand kunnen worden verholpen, dan wordt met inachtneming van de richtlijnen van RIVM en het Techniek Nederland protocol ‘Samen veilig doorwerken‘ een servicemonteursbezoek ingepland. Er wordt veiligheidsnavraag gedaan bij het inplannen van de afspraak én bij aankomst van de serviceservicemonteur.
Zie voor meer informatie ‘Veiligheidsvoorwaarden servicemonteursbezoek op locatie’.
Vragen? Neem dan contact op met customercare@remeha.nl of bel (055)-5496969.
Wat gebeurt er met onderhoud? Gaan geplande afspraken door en is het mogelijk een nieuwe afspraak in te plannen?
Inplannen van een servicemonteursbezoek is uitsluitend mogelijk met inachtneming van de richtlijnen van RIVM en het Techniek Nederland protocol ‘Samen veilig doorwerken‘ Er wordt veiligheidsnavraag gedaan bij het inplannen van de afspraak én bij aankomst van de servicemonteur.
Zie voor meer informatie ‘ Veiligheidsvoorwaarden servicemonteursbezoek op locatie’.
Vragen? Neem dan contact op met customercare@remeha.nl of bel (055)-5496969.
Wat zijn de veiligheidsvoorwaarden om servicemonteursbezoek op locatie in te plannen of te laten doorgaan ten tijde van het coronavirus?
Om de gezondheid van onze klanten en medewerkers te waarborgen en het verspreiden van het Coronavirus te beperken wordt bij het inplannen van de afspraak en bij aankomst navraag gedaan naar Corona gerelateerde ziekteverschijnselen. Zo nodig wordt het bezoek verplaatst naar een veiliger moment.
Alleen samen kunnen we de gezondheid van onze medewerkers en klanten waarborgen. Hartelijk dank voor het begrip.
Vragen? Neem dan contact op met customercare@remeha.nl of bel (055)- 5496966.
Ik heb een vraag over een factuur / betaling. Bij wie moet ik zijn?
De financiële administratie van Remeha is minder bezet, maar operationeel. Je kan met vragen bellen naar (055) 549 6969. Facturen die voorzien zijn van een door Remeha uitgegeven PO-nummer kunnen rechtstreeks ingestuurd worden naar invoices@remeha.nl. Let op: alleen facturen voorzien van een PO-nummer worden in behandeling genomen.
Installateur en groothandel
Kan ik als professional of consument nog bij een groothandel verdeelpunt terecht in tijden van corona?
De Remeha producten, verwarmingsketels en spareparts, blijven beschikbaar voor de installateurs en groothandels. Verschillende groothandels én hun filialen nemen uiteraard extra maatregelen om verspreiding van het coronavirus te voorkomen kunnen (deels) verplicht worden om hun activiteiten te staken. Het beste neem je als installateur rechtstreeks contact op met de groothandel bij jou in de buurt.
Ik heb geen antwoord gevonden op mijn vraag
Indien bovenstaande overzicht je niet het gepaste antwoord heeft gegeven, stuur dan een mail naar info@remeha.nl of bel (055) 549 6969.
Ik ben ziek maar mijn verwarming is defect. Wat nu?
Om de gezondheid van onze klanten en onze medewerkers te garanderen kunnen onderhoud of reparaties niet doorgaan of ingepland worden wanneer er sprake is van ziekte of onzekerheid omtrent jouw gezondheid. Wij rekenen op je begrip om zo samen de strijd tegen corona aan te gaan.
Vragen? Neem dan contact op met customercare@remeha.nl of bel (055) 549 6969.
Word ik nog geholpen als ik een nieuwe cv-ketel nodig heb of als mijn cv-ketel stuk is?
CV-ketels, onderdelen, accessoires en thermostaten blijven beschikbaar voor de installateurs en groothandels. Verschillende installateurs nemen uiteraard extra maatregelen om verspreiding van het coronavirus te voorkomen en zullen niet dringende aanvragen mogelijk uitstellen naar een latere datum.
Op onze website vind je veel informatie over onze producten, en helpen we je graag met het vinden van een nieuwe cv-ketel of een installateur bij jou in de buurt?
Ik heb een sollicitatiegesprek. Gaat dat nog door?
Om verspreiding van het coronavirus tegen te gaan en besmettingen te vermijden, zijn alle sollicitatiegesprekken tot nader order geannuleerd. Voor vragen over vacatures kan je terecht bij Daniëlle Stegeman (06) 41 66 30 47 of mailen naar werken@remeha.nl. Hartelijk dank voor jouw begrip.