Eenvoudiger, efficiënter en doeltreffender

Met Remeha Smart Service Support wordt het stellen van diagnoses en het uitvoeren van alle voorkomende werkzaamheden aan een ketel bij installatie, onderhoud en storingen nu nog eenvoudiger, efficiënter en doeltreffender.

Smart Service Support, bestaande uit de Smart Service Tool en de speciale Smart Service App, vormt de schakel tussen het Remeha cv-toestel en jouw smartphone of tablet. De tool is eenvoudig aan te sluiten op alle cv-ketels uit ons huidige assortiment. Via de WiFi-module wordt vervolgens alle data uit de ketel direct verzonden naar de Smart Service App op jouw smartphone of tablet. De gratis Smart Service App kan tevens offline als digitaal naslagwerk worden gebruikt. Zo heb je altijd een storingswijzer en ketelhandleiding binnen handbereik.

Mogelijkheden

Met een paar swipes op je device heb je al snel beschikking over de volgende functies:

  • Status van het toestel
  • Actuele waarden van het toestel
  • Blokkeringen uitlezen en resetten
  • Vergrendelingen uitlezen en resetten
  • Toestelparameters uitlezen en instellen
  • Tellers uitlezen en resetten
  • Storingswijzer (foutenboom)
  • Documentatie
  • Servicemelding uitlezen en resetten
  • dF dU uitlezen en instellen. CN1 – CN2 bij nieuw platform
  • De Smart Service Tool is ook te gebruiken als interface voor het programma Recom
Smart Service App

Geschikte ketels

Smart Service Support ondersteunt de volgende Remeha-toestellen:

Minimale vereisten

Om de Remeha Smart Service Support app te kunnen gebruiken moet je telefoon of tablet de volgende minimum-instellingen kennen:

De smart Service app is verkrijgbaar via Google Play en App Store

Verkrijgbaar

De Smart Service Support koffer is verkrijgbaar bij de groothandel.