Hoe meld ik een storing?

Onze technische adviseurs kunnen je telefonisch het beste helpen als je nog bij de klant bent. Wij zijn 24 uur per dag bereikbaar en helpen je direct verder. In maar liefst 92% van de situaties wordt de storing direct opgelost met behulp van onze technisch adviseurs!

Bel naar 055-5496969

Storing melden

Indien je zelf het probleem niet op kan lossen en telefonische ondersteuning niet leidt tot een oplossing kan je, uitsluitend als installateur, het onderstaande storingsformulier of via bovengenoemd nummer de storing melden. In dat geval gaat een servicemonteur van Remeha naar de klant om het probleem op te lossen.

Wij verwachten dat je als installateur zelf probeert de storing te verhelpen. Als er binnen de garantietermijn en voorwaarden onderdelen defect zijn, kan je hier volgens de gestelde normtarieven arbeidskosten voor vergoed krijgen. Indien je de storing direct aan Remeha meldt, zullen wij altijd voorrij- en arbeidskosten in rekening brengen. Zie hiervoor onze garantievoorwaarden.

Storingsformulier

Via MijnRemeha kan je online de storing melden. Let op: voor toegang tot MijnRemeha heb je een inlog nodig.