Beste relatie,

Met al het enthousiasme over de noviteiten van de VSK was het moeilijk om dit laatste nieuwtje nog voor ons te houden, maar het is dan zover. Vol trots tonen wij een “opgepoetste” versie van Remeha.nl. Verbeterd daar waar nodig, maar nog steeds met de vertrouwde Remeha Look-and-feel. Wat is er anders?

Nooit meer op een dwaalspoor

Met een groeiende rol van Google als “wegwijzer” zagen we steeds vaker dat consumenten op installateurs pagina’s uitkwamen en andersom. Dat hebben we opgelost. Consumenten productinformatie en technische documentatie staan nu op één pagina, duidelijk gerangschikt onder tabs per doelgroep.

Tip
Gebruik de productinformatie onder het tabje “uitgelicht” als verkoopmateriaal naar je klant, print ze uit en sluit ze in bij een offerte.

Sneller navigeren

Met het nieuwe mega-menu klikt je nu rechtstreeks naar een product. In het witte deel vind je  de huishoudelijke producten. In het grijze deel de groot vermogen producten, warm water en zonlichtoplossingen voor de Utiliteit.

Tip
Alle installeurszaken, zoals bijvoorbeeld downloads, zijn terug te vinden onder het kopje installateurs support.

Installatietips en referentieprojecten verhuizen naar Remeha actueel

In het “oude” Remeha.nl stonden technische informatie en referentie projecten op verschillende plaatsen op onze website. Wij hebben al deze informatie inclusief de veel gelezen Talk about Technics artikelen ondergebracht onder Remeha Actueel.

Tip
Gebruik de filters bovenin de pagina om snel de gewenste artikelen naar boven te halen.

Antwoord op veel vragen

Met de nieuwe veel gestelde vragen module hebben we nu al een antwoord op veel vragen voor zowel installateurs als consumenten. Het is het begin van één grote kennisbank waarmee we al onze klanten in de toekomst nog beter van dienst kunnen zijn.

Tip
Het zoekveld bovenin de pagina doorzoekt alle vragen en antwoorden. Klikken op de iconen op de overzichtspagina geeft alle veelgestelde vragen per categorie.

“U” wordt “je”

We weten dat niet alle installateurs blij zijn met het ge-Je en -Jij van deze tijd. Waarom dan toch om? Vanuit onze merkgedachte streven we naar een warme band met onze installateurs. Het samenbrengen van consumenten- en installateursinformatie op een pagina creëerde een dilemma. Ver-IKEA’en we Remeha of houden we vast aan de wat formelere U-vorm…

We kiezen voor de informele, warme, vriendschappelijke band, maar wel met mate.

Vragen?

Vragen of toch nog even een wat hulp nodig? Bel of mail ons via: (055) 549 69 10 of info@mijnremeha.nl. We helpen je graag verder. Andere handige links waar je als installateur naar opzoek kunt zijn: