Sinds 1 januari 2021 is Techneco Remeha. Samen hebben we de toekomst, de producten en de kennis & oplossingen. Daarnaast leveren we natuurlijk betrouwbare en uitgebreide service en ondersteuning. We vertellen hieronder meer over een aantal aspecten van onze service, maar om te beginnen is het belangrijk om te weten dat je bij storingen 055-5496969 belt.

Contractuele afspraken met Techneco

Remeha levert fabrieksondersteuning en verricht geen eerstelijns installateurswerkzaamheden. Eerder overeengekomen contractuele afspraken met Techneco in het kader van onderhoud of instandhouding worden door Remeha overgenomen.

24 uur per dag bereikbaar

Onze technische adviseurs kunnen je telefonisch het beste helpen als je bij de klant bent. Wij zijn 24 uur per dag bereikbaar en helpen je direct verder. In maar liefst 92% van de situaties lossen we de storing samen met onze technisch adviseurs direct op! Heb je te maken met een storing, bel dan 055-5496969

Service via WhatsApp


Je kunt je vragen ook via WhatsApp stellen: van maandag t/m vrijdag tussen 08.00 en 18.00 uur. Binnen 15 minuten ontvang antwoord op je vraag. WhatsApp ons via telefoonnummer: 06-10386890.


Meer over WhatsApp

Contact - Techneco wordt Remeha

Eindgebruikers met storingen

Eindgebruikers met een onderhoudscontract die ons bellen bij een storing wijzen we erop dat ze voor storingen een installateur moeten inschakelen. Daarbij kunnen we hen naar de online locator verwijzen. Storingen vallen namelijk niet binnen ons onderhoudscontract. Dit geldt niet voor eindgebruikers met een Klimaat@home oplossing. 

Online storing melden

Als je een probleem niet kunt oplossen en telefonische ondersteuning niet leidt tot een oplossing kun je onderstaand storingsformulier invullen of via bovengenoemd telefoonnummer de storing melden. In dat geval lost een servicemonteur van Remeha het probleem bij de klant op. In sommige gevallen maken wij gebruik van een servicepartner. Voor een direct aan Remeha gemelde storing brengen wij altijd voorrij- en arbeidskosten in rekening. Zie hiervoor onze garantievoorwaarden.

Online storing melden

Retour aanmelden

Wij verwachten dat een installateur zelf probeert de storing te verhelpen. Als binnen de garantietermijn en voorwaarden onderdelen defect zijn, kun je hier volgens de gestelde normtarieven arbeidskosten voor vergoed krijgen. Deze vergoeding vraag je makkelijk aan via info@remeha.nl.

Retour aanmelden

Registreer je bij MijnRemeha

Via MijnRemeha kan je online een storing melden. Let op: voor toegang heb je een inlog nodig. MijnRemeha is onmisbaar. Niet alleen meld je storingen snel online aan, je hebt ook toegang tot exclusieve trainingen, we houden je op de hoogte van de nieuwste acties, je registreert nieuwe producten en in de Remeha cadeaushop verzilver je je spaarpunten. 

Registreer je bij MijnRemeha

Service en ondersteuning 1 - Techneco wordt Remeha


Coronacheck

Remeha voert een coronacheck uit conform Brancheprotocol Techniek Nederland. In voorkomende gevallen kan het storingsbezoek alleen met extra veiligheidsmaatregelen plaatsvinden en/of later worden ingepland. Het is belangrijk hier rekening mee te houden.

Lees meer over de overname en integratie van Techneco