• Website
  • Kennisbank
  • Actueel
Geen resultaten gevonden.
Geen resultaten gevonden.
Geen resultaten gevonden.

Ik heb mijn modem/internetprovider gewijzigd, waarom zie ik het wifi-netwerk niet op de eTwist?

Sommige routers/modems, zoals de Experiabox V10, Huawei etc. ondersteunen 2,4 Ghz, 5 GHz en 6 GHz kanalen. De eTwist ondersteunt alleen 2,4 GHz.

Afhankelijk van het type router/modem dat u hebt nieuw installeert, kunt u mogelijk het 5 GHz of 6 GHz kanaal wijzigen en 2,4 GHz selecteren.

Instructiepagina’s om handmatig het draadloze kanaal van de router/modem te wijzigen, worden hier weergegeven:

ProviderLink naar instructies pagina
KPNhttps://www.kpn.com/zakelijk/service/internet/wifi-instellen/kanaal-wijzigen-modem.htm
Telforthttps://www.telfort.nl/algemeen/wifi-snelheid-verbeteren.htm
T-Mobilehttps://www.t-mobile.nl/klantenservice/thuis/internet-wifi/problemen/wifi-signaal-versterken
Ziggohttps://www.ziggo.nl/klantenservice/wifi/frequentieband-aanpassen#/wifi-instellen-op-2.4-ghz/
Terug naar het overzicht