• Website
  • Kennisbank
  • Actueel
Geen resultaten gevonden.
Geen resultaten gevonden.
Geen resultaten gevonden.

Waarom kan ik de Remeha Home app nog niet gebruiken?

eTwist eTwist RF Remeha Home app

We zijn momenteel druk bezig met het migreren van alle eTwist thermostaten naar een nieuw platform gebaseerd op de bewezen technologie van Microsoft.

De Remeha Home app ondersteunt eTwist thermostaten die op ons nieuwe platform staan. Om ervoor te zorgen dat de ervaring van onze klanten niet wordt onderbroken door deze migratie, migreren we de apparaten in groepen.

Compatibiliteit

Versie eTwistDe app die compatibel is met deze versieDownload app
eTwist versie 1.93.15 of lagereTwist app 2.XX.XX of lagerAndroid
iOS
eTwist versie 2.5.3 of hogerRemeha Home app 3.XX.XXAndroid
iOS

Bekijk de video uitleg

Ons eTwist migratieplan omvat een getrapte aanpak:

Groep 1:

  1. Klanten die een eTwist met gateway 16 (7648242) hebben aangesloten op een CV-ketel (OpenTherm ketel van Remeha of andere merken)
  2. Klanten die 1 eTwist hebben aangesloten op hun account worden eerst gemigreerd

Groep 2:

  1. Klanten die een eTwist (7672429) hebben aangesloten op een CV-ketel op Ace platform.
  2. Klanten die meerdere eTwists hebben aangesloten op één account*

Groep 3:

  1. Klanten die een eTwist hebben gekoppeld aan een warmtepomp met één of meerdere eTwist gekoppeld aan één account
  2. Klanten die een eTwist RF (7706406 en 7706407) hebben
  3. Klanten die gebruik maken van integraties zoals Google assistant (Google Home) en Alexa

*Sommige klanten of installateurs hebben eTwist thermostaten in verschillende locaties/installaties.

Een Locatie/installatie wordt bepaald door eTwist thermostaten die zijn aangesloten op verschillende apparaten (verwarmings- en koelingsproducenten zoals een CV-ketel of een warmtepomp)

Terug naar het overzicht