• Website
  • Kennisbank
  • Actueel
Geen resultaten gevonden.
Geen resultaten gevonden.
Geen resultaten gevonden.

Waarom zie ik geen energieverbruiksgegevens in de Remeha Home app?

eTwist eTwist RF Remeha Home app

Er zijn verschillende redenen waarom je het energieverbruik niet zou kunnen zien op de Remeha Home app, hieronder staan ​​de mogelijke redenen vermeld.

  1. Remeha Ace platformtoestellen: Als je het historisch verbruik op de Remeha Home app niet ziet dat voor jou wel zichtbaar was op de eTwist app
    1. Controleer of je een account hebt aangemaakt op de Remeha Home app met hetzelfde e-mailadres dat je hebt gebruikt voor het eTwist app-account. Als dat niet het geval is, maak dan een nieuw account aan met hetzelfde e-mailadres en het historische energieverbruik moet worden weergegeven.
    2. Als je hetzelfde e-mailadres hebt gebruikt om een ​​account aan te maken op de Remeha Home app en je ziet geen historisch energieverbruik, neem dan contact met ons op om het probleem te onderzoeken.
  2. Remeha toestellen/CV-ketels niet op het ACE platform (Opentherm toestellen) of CV-ketels van andere merken/fabrikanten (Opentherm toestellen)
    1. Heb je het energieverbruik kunnen zien op de eTwist app voor migratie?
      1. als het antwoord nee is, dat betekent dat de KW instellingen niet zijn ingesteld op de eTwist app of de eTwist. Deze FAQ laat u zien hoe u de KW instellingen op de eTwist kunt instellen.
      2. als het antwoord ja is, neem dan contact met ons op om het probleem te onderzoeken.

Terug naar het overzicht