• Website
  • Kennisbank
  • Actueel
Geen resultaten gevonden.
Geen resultaten gevonden.
Geen resultaten gevonden.

Waar vind ik het serienummer van de gateway 30 voor Beheer op Afstand / Remeha Connect op de Elga Ace?

Elga Ace Remeha Connect

Stap 1 – Registreren garantie Elga Ace

Om optimaal te kunnen profiteren van onze volledige garantie en onder delen retour te kunnen sturen, is het van belang om de Elga Ace (alleen het binnendeel) binnen 4 weken na installatie te registreren in MijnRemeha. Scan de barcode met de Remeha Scan app of voer het serienummer in in Mijn Remeha. Het serienummer staat op de doos en op de mantel (boven- en onderkant) van de Elga Ace.

Stap 2 – Inschakelen beheer op afstand

Om gebruik te kunnen maken van onze Beheer op Afstand diensten is het van belang om de dienst te registreren. De gateway zal op afstand geactiveerd worden na de registratie. Ga naar mijnremeha.nl/registratie-connect om de dienst te activeren.

Wat heb ik allemaal nodig?
1. Naam van eigenaar / gebruiker
2. E-mailadres van eigenaar / gebruiker
3. Huisadres van eigenaar / gebruiker
4. Serienummer van de Elga ace (sticker linksboven A)
5. Serienummer van de gateway (sticker rechtsboven B)

Na registratie / aanmelden

  1. Ontvangt de eindgebruiker een E-mail van Remeha om de privacy
    verklaring te bevestigen. Het kan tot 10 dagen duren alvorens de gegevens verwerkt zijn.
  2. Ontvangt de installateur een geautomatiseerde e-mail in geval van
    een storing. Dit is alleen van toepassing als Beheer op Afstand
    is geactiveerd en bevestigd door de eindgebruiker.
  3. Als de dienst geactiveerd is, zal het lampje op de gateway continue groen zijn. (zie figuur rechts voor locatie)


Terug naar het overzicht