

Stap 1 – Registreren garantie Elga Ace
Om optimaal te kunnen profiteren van onze volledige garantie en onder delen retour te kunnen sturen, is het van belang om de Elga Ace (alleen het binnendeel) binnen 4 weken na installatie te registreren in MijnRemeha. Scan de barcode met de Remeha Scan app of voer het serienummer in in Mijn Remeha. Het serienummer staat op de doos en op de mantel (boven- en onderkant) van de Elga Ace.
Stap 2 – Inschakelen beheer op afstand
Om gebruik te kunnen maken van onze Beheer op Afstand diensten is het van belang om te controleren of het LED lampje van de gateway constant groen is (zie de locatie van de GTW-30 links).
Ga naar mijnremeha.nl/registratie-connect om de dienst te activeren.
Wat heb ik allemaal nodig?
1. Naam van eigenaar / gebruiker
2. E-mailadres van eigenaar / gebruiker
3. Huisadres van eigenaar / gebruiker
4. Serienummer van de Elga ace (sticker linksboven A)
5. Serienummer van de gateway (sticker rechtsboven B)
Na registratie / aanmelden
- Ontvangt de eindgebruiker een E-mail van Remeha om de privacy
verklaring te bevestigen. - Ontvangt de installateur een geautomatiseerde e-mail in geval van
een storing. Dit is alleen van toepassing als Beheer op Afstand
is geactiveerd en bevestigd door de eindgebruiker.
