• Website
  • Kennisbank
  • Actueel
Geen resultaten gevonden.
Geen resultaten gevonden.
Geen resultaten gevonden.

Ik krijg de melding dat mijn klantID al bestaat. Hoe kan ik toch inloggen?

Remeha Home app

Om dit te verhelpen sluit je de app helemaal af. Vervolgens open je de app weer. Nu krijg je het scherm waarbij je kunt kiezen of je voorheen al gebruik maakte van de E-twist app. Beantwoord deze vraag met “Nee”. Vervolgens scroll je naar onderen en klik je op inloggen. Hier vul je je emailadres en wachtwoord in en logt vervolgens in

Afsluiten van de app:


App afsluiten IOS:
1) Veeg omhoog vanaf de onderkant van het beginscherm en pauzeer in het midden van het scherm
2) Veeg naar rechts of naar links om de Homeapp te vinden die je wilt afsluiten
3) Veeg de voorvertoning van de Homeapp omhoog om de app te stoppen

Afsluiten Android
1) Klik op linksonderin het scherm meestal 3 verticale strepen of een vierkantje
2) Veeg naar rechts of naar links om de Homeapp te vinden die je wilt afsluiten
3) Veeg de voorvertoning van de Homeapp omhoog om de app te stoppen

Terug naar het overzicht