• Website
  • Kennisbank
  • Actueel
Geen resultaten gevonden.
Geen resultaten gevonden.
Geen resultaten gevonden.

Wijzigingen in het retourportaal via Mijn Remeha

Eind 2018 is het proces om onderdelen retour te sturen naar Remeha gewijzigd. Via ‘Mijn Remeha’-omgeving kan je nu gemakkelijk alle retourzendingen aanmelden en opsturen. Deze wijzigingen in het Remeha retourportaal geeft een nieuwe werkwijze met vele voordelen.

Voordelen wijzigingen retourportaal

  • Je wordt vooraf geïnformeerd of jouw retour in aanmerking komt voor garantie. Dit voorkomt onnodig logistieke handelingen
  • Een snellere afhandeling van jouw retourzending
  • Je ontvangt updates over de status van de retourzending(en)
  • Een duidelijk overzicht van alle retouronderdelen

Wijziging retourportaal

Hoe werkt het?

  • De Remeha Retourportaal is bereikbaar via de Mijn Remeha-omgeving
  • Log in met jouw account en ga naar het tabblad 'Service'
  • Kies vervolgens voor 'artikelen retour sturen'

Nog geen Mijn Remeha account?

Maak een Mijn Remeha account aan