Vragen en antwoorden per categorie

De meest gestelde vragen van dit moment

Open de Google Home app en selecteer ‘aan de slag’.Kies je Google account (Alleen nodig als je meer dan één Google account hebt).Bij het kopje ‘Werkt met Google’, ...

Lees meer

Controleer of de ketel aanstaat en of de instellingen op de thermostaat juist zijn. Kijk vervolgens naar de storingstabel in de gebruikershandleiding van jouw ketel en volg de ...

Lees meer

Wanneer je geen warm water kunt tappen, adviseren wij je in eerste instantie te controleren of de ketel of thermostaat een storing aangeeft. Kijk vervolgens naar de storingstabel ...

Lees meer

Als de radiatoren niet of slechts gedeeltelijk warm worden en er komt geen lucht uit tijdens het ontluchten, kan het zijn dat de waterdruk van jouw cv-installatie te ...

Lees meer

Hybride warmtepompen, deze werken samen met een externe energie-opwekker, vaak een cv-ketel. Bijvoorbeeld de Elga De Elga is een hybride warmtepomp. Pas als de Elga het huis niet ...

Lees meer

Met de Elga is het mogelijk om 50% tot 90% op gas te besparen voor het verwarmen van jouw huis. Hieronder staat een tabel met daarin een overzicht ...

Lees meer

Waterzijdig inregelen biedt optimaal comfort en een lagere energierekening. Haal alles uit je cv-installatie Het is belangrijk dat je het maximale rendement uit je cv installatie haalt. Maar ...

Lees meer

Koop een Tzerra Ace, Calenta Ace of Avanta wandketel en laat deze door een erkend installateur tussen 1 februari en 31 december 2019 installeren.Registreer je wandketel voor actiedeelname.* De ...

Lees meer

De enige juiste manier is een transmissie-berekening en een warmwaterbehoefte-berekening. Daarnaast kan je met onderstaande vuistregels een redelijke indicatie van de benodigde capaciteit geven. Het voordeel van deze ...

Lees meer

Populaire productvideo's

Populaire instructievideo's

Ik kan niet vinden wat ik zoek.. Wat nu?

Stap 1 – Bel je installateur

Als de veelgestelde vragen je niet het antwoord geven dat je zoek, dan kan je de volgende dingen doen. Neem contact op met je eigen installateur. Hij is de vakman en in alle gevallen het eerste aanspreekpunt bij een storing of een klacht.

Stap 2 – Vind een installateur

Heb je geen vaste installateur, omdat je huurt of recent bent verhuisd? Vind er dan een bij jou in de buurt.

Vind een installateur in de buurt

Stap 3 – Vraag het Remeha

Kom je er met jouw installateur niet uit? Neem dan contact op met de servicedesk van Remeha.
E: customercare@remeha.nl
F: Stel je vraag via Facebook