• Website
  • Kennisbank
  • Actueel
Geen resultaten gevonden.
Geen resultaten gevonden.
Geen resultaten gevonden.

Mijn eTwist blijft op een zwart scherm hangen, wat moet ik doen?

eTwist eTwist RF Remeha Home app

Blijft je eTwist op een zwart scherm hangen, dan moet u de volgende stappen uitvoeren:

  1. U kunt weer beeld op uw eTwist krijgen door de ketel 20 seconden uit het stopcontact te nemen.
  2. De stekker daarna weer terug te plaatsen en de ketel gaat dan weer opnieuw de eTwist laten opstarten.
  3. Het kan tot een paar minuten duren dat de eTwist weer oplicht, maar daarna krijgt u weer verbinding tussen eTwist en ketel en zal de app het ook weer doen.

Mocht dit het probleem niet verhelpen en blijft je eTwist op een zwart scherm hangen, neem dan contact met ons op om u verder te helpen

Gerelateerde FAQ:
1. Wat zijn de laatste eTwist/eTwist RF en Remeha Home app updates?
2. Ik heb problemen met de verbinding van de eTwist. Wat kan ik doen?
3. Wanneer heb ik een gateway nodig?
4. eTwist / eTwist RF de slimme thermostaat

Terug naar het overzicht