• Website
  • Kennisbank
  • Actueel
Geen resultaten gevonden.
Geen resultaten gevonden.
Geen resultaten gevonden.

Interview Liesbeth

Liesbeth van Voskuilen versterkt als Accountmanager Binnendienst de afdeling Sales bij Remeha. Wat doet ze zoal op een dag en wat vindt zij zo leuk aan haar functie bij Remeha? Liesbeth vertelt!

Wat houdt je functie precies in?

Ik werk als accountmanager in de binnendienst en ondersteun daarmee zoveel mogelijk accountmanagers in de buitendienst. Ik heb een heel brede functie. Mijn werkzaamheden variëren van het uitvoeren van administratieve taken tot het in gesprek gaan met verschillende installateurs. Installateurs nemen vaak contact met mij op als ze vragen hebben over bepaalde producten of diensten. Ik probeer zoveel mogelijk vragen te beantwoorden. Soms zijn de vragen echter té technisch, dan schakel ik mijn collega’s in van de afdeling Sales Support. Zij helpen de installateurs dan verder. Uiteindelijk lossen we het altijd samen op.

Écht samenwerken

Mijn collega’s van de buitendienst, onze accountmanagers, zijn verantwoordelijk voor het genereren van sales, maar uiteindelijk ben ik er ook mee bezig. Ik ga een aantal keer per jaar mee met de Accountmanager Buitendienst. Tijdens zo’n afspraak bezoeken we klanten waar ik veel contact mee heb, via de telefoon of per mail. Door af en toe een face-to-face-afspraak met elkaar in te plannen wordt het toch makkelijker om met elkaar te schakelen. Je creëert draagvlak en dat werkt een stuk efficiënter.Naast deze werkzaamheden, ondersteun ik ook bij werkzaamheden voor ‘Mijn Remeha’. Dit is een digitaal spaarsysteem voor installateurs die Remeha-ketels kopen en installeren. Elke ketel die zij installeren bij een eindgebruiker, kunnen ze registeren en hier krijgen zij punten voor. In Mijn Remeha zit een cadeaushop waar ze die punten kunnen inwisselen voor cadeaus zoals tassen, geluidsboxen en fietsen.

"Iedere dag biedt mooie nieuwe uitdagingen".

Liesbeth van Voskuilen

Ook met de installateurs samenwerken

Naast deze werkzaamheden, ondersteun ik ook bij werkzaamheden voor ‘Mijn Remeha’. Dit is een digitaal spaarsysteem voor installateurs die Remeha-ketels kopen en installeren. Elke ketel die zij installeren bij een eindgebruiker, kunnen ze registeren en hier krijgen zij punten voor. In Mijn Remeha zit een cadeaushop waar ze die punten kunnen inwisselen voor cadeaus zoals tassen, geluidsboxen en fietsen.

Hoe zorg je ervoor dat je werk iedere dag uitdagend blijft?

Ik hoef hier vrij weinig voor te doen. Het gaat eigenlijk vanzelf. Ik ben verantwoordelijk voor verschillende acties en deze hebben allemaal een andere aanpak nodig. Zo loop ik ook altijd weer tegen nieuwe vraagstukken aan die opgelost moeten worden. De tijd vliegt voorbij en dat vind ik persoonlijk een heel goed teken. Elke dag is anders en iedere dag biedt mooie, nieuwe uitdagingen.

Hoe zou jij Remeha omschrijven als werkgever?

The feeling of warmth. Letterlijk. Toen ik hier voor het eerst binnenstapte vond ik het meteen een prettig en open bedrijf. De sfeer hier is ontzettend open en vriendelijk. We weten wat we aan elkaar hebben en we hebben ook zeker wat voor elkaar over. Samen werken we hard aan onze doelen. Remeha werkt sinds een tijdje met connection teams en hierdoor wordt de communicatie onderling ook alleen maar beter. Dat is mooi om te zien.

Bekijk Sales vacatures