• Website
  • Kennisbank
  • Actueel
Geen resultaten gevonden.
Geen resultaten gevonden.
Geen resultaten gevonden.

Gerichtere service met beheer op afstand.

Veiliger en met verbeterde prestaties

Het Toros Vision Monitoring Systeem bestaat al enige tijd, dus het was tijd voor een update. Er zijn geen features toegevoegd, maar de snelheid is verbeterd en het systeem is beter beschermd tegen hackpogingen. Meld je aan op de Remeha Service Desk om de prestaties om de Toros Vision warmtepomp op afstand te beheren en gerichtere servicebezoeken in te plannen.

Daarom TOMOS

  • Verbeterde performance
  • Sterk verbeterde security
  • Snellere en beter beveiligde WiFi kit
  • Verbeterde look & feel van de gebruikersschermen

Login bij TOMOS

Wat is TOMOS

Het Toros Vision Monitoring Systeem (ofwel TOMOS) monitort de prestaties van de warmtepomp. Via het gebruikersportal zie je snel en eenvoudig in de historie hoe de warmtepomp presteert. Bij storingen ontvangt de installateur een bericht met daarin een melding over de aard van de storing.

Remote support

  • Uitlezen datapunten
  • Instellen parameters resp. reset uitvoeren
  • Inschakelen en uitschakelen noodbedrijf

Performance monitoring

  • Energy gebruik en productie
  • API beschikbaar om de monitor gegevens geautomatiseerd te kunnen verwerken

Het TOMOS-platform gebruiken?

Het TOMOS-platform is alleen beschikbaar voor installateurs. Om gebruik te maken van deze monitoring service is een account nodig en een akkoordverklaring om gebruik te maken van de monitoring gegevens. We hebben dan een mailadres nodig waarop je de storingsmeldingen wilt ontvangen en een gebruikersnaam.

Aanmelden voor TOMOS
Aanmelden kan via de Servicedesk van Remeha: (055) 549 69 69
of door te mailen naar info@remeha.nl.