Neem hiervoor contact op met je installateur. Nog geen installateur?
Zoek een installateur.
Met Remeha Connect is je installateur altijd op de hoogte van de status van je toestel, zodat je zeker weet dat comfort en veiligheid gegarandeerd zijn. In het geval van een storing ontvangt de installateur een melding met informatie om de fout te beoordelen en kan hij je op de hoogte stellen van een oplossing of reparatie plannen. Vaak wordt een storing pas later opgemerkt dan dat deze in werkelijkheid optreedt, doordat bijvoorbeeld de verwarmingsinstallatie geen warmte meer afgeeft. Jouw installateur kan dus sneller reageren en de storing verhelpen terwijl je zelf geen actie hoeft te ondernemen. Dit biedt je zekerheid en comfort!
Remeha Connect kan ook nog achteraf worden geactiveerd. Neem hiervoor contact op met je installateur.
Weet je niet wie je installateur is of ben je op zoek naar een installateur, dan kunnen wij je helpen!
Om een installateur te vinden, ga naar remeha.nl/locator. Heb je een installateur maar weet je niet wie hij is? Kijk op de voorkant van de ketel of de warmtepomp voor labels en bel ons om te kijken of we de installateur kunnen vinden die je toestel heeft geregistreerd.