Retour sturen van producten
Om het aanmelden van jouw retouren van Remeha artikelen eenvoudiger en sneller te maken, hebben we ons retourproces verbeterd. Middels ons nieuwe intelligente webportal heb je binnen een paar drukken op de knop jouw retouraanvraag ingediend. Tijdens het aanmeldproces krijg je direct informatie over de afhandeling van uw aanvraag. Daarnaast vind je in MijnRemeha een duidelijk overzicht van al jouw retouraanvragen inclusief een actuele status van jouw retour gezonden artikelen.
Nu sneller en gemakkelijker
De voordelen voor jou
- Altijd inzicht in retour gestuurde artikelen via MijnRemeha
- Eenvoudig retourformulier die snel in te vullen is en automatisch voor ingevuld is met jouw gegevens en geregistreerde ketel informatie
- Bij het aanmaken van een retour herkent MijnRemeha of er sprake is van OGP of verlengde garantie
- Direct duidelijk of het artikel onder garantie kan worden teruggestuurd
Hoe werkt het?
Login met jouw account via mijn.remeha.nl.
Ga vervolgens naar het tabblad 'Service'
Vervolgens kies je voor 'Artikelen retour sturen'.
MijnRemeha account
Heb je nog geen inloggegevens of ben je jouw inloggegevens vergeten? Vraag jouw persoonlijke inloggegevens aan via 'Nieuwe gebruiker' of kies voor 'inloggegevens vergeten'.
Hulp nodig bij het retour sturen van producten?
Wil je hulp bij het aanmelden van retouren, neem dan contact op via info@mijnremeha.nl of 055-5496910.